Klantenzorg gaat bij ZEISS veel verder dan de garantie.

Onze service voor u

We doen er alles aan om uw activiteiten op alle vlakken te optimaliseren.
Met allesomvattende en vernieuwende servicepakketten die de nieuwe norm in de sector bepalen.

Telefoon:
+32 (0)2 719 39 11

E-mail:
service .be @zeiss .com

De voordelen van een servicecontract voor u.

Garandeert een optimale systeembeschikbaarheid op lange termijn.

  • Voorkom onderbrekingen in uw workflow
  • Maximaliseer de beschikbaarheid (uptime) van uw systeem
  • Snelle, toegankelijk en betrouwbare reacties
  • Beschermt uw investering

Verzekert vlotte en efficiënte klinische workflows.

  • Voorspelbare onderhoudskosten
  • Verbeterde budget- en businessplanning
  • Minder administratieve taken, zoals bestelbonnen
  • Meer tijd om voor uw patiënten te zorgen
Betrouwbare ondersteuning van een ervaren en vertrouwde partner.
 
  • Bewezen vakkennis en ervaring
  • Professionele en betrouwbare ondersteuning door gekwalificeerd en gecertificeerd personeel
  • Snelle reacties en probleemoplossing
  • Originele spare parts van ZEISS
De verschillende opties.
Prevent

Het eerste serviceniveau

Dit servicepakket voorziet in de essentiële diensten voor uw systemen. Prevent bestaat uit preventief onderhoud, waaronder ook het updaten van de veiligheid en de prestaties van uw systeem. Zo gaat het langer mee en blijft het betrouwbaar werken. Bovendien bent u er zeker van dat uw systeem werkt volgens de specificaties. Bij Prevent ontvangt u korting op de werkuren van de gekwalificeerde en gecertificeerde onderhoudstechnicus in geval van reparaties aan uw toestel. Spare parts en kosten voor vervangingen zijn niet inbegrepen bij dit aanbod.

Advanced

Reparaties en meer

Advanced biedt zowel preventief als correctief onderhoud, zodat uw systemen een maximale beschikbaarheid hebben tegen een vooraf gekend budget. Dit servicepakket voorziet in solide ondersteuning om de efficiëntie van uw activiteiten te optimaliseren. Tevens ontvangt u korting op spare parts.

Complete / premium support

Alle ondersteuning die u nodig hebt

Complete / Premium Support is een serviceovereenkomst die u totale gemoedsrust garandeert. Het contract dekt alle diensten die nodig zijn voor een maximale beschikbaarheid en optimaal gebruik van uw systemen, inclusief spare parts. Het pakket voorziet in een snelle, actieve en kwalitatieve ondersteuning voor uw toestellen in de meest veeleisende medische omgevingen. Zo kunt u zich blijven concentreren op de zorg voor uw patiënten.

Servicedienst

Omschrijving

 

prevent

advanced

complete/premium

Preventief onderhoud

Preventief onderhoud en eventueel kalibratie door een gekwalificeerd en gecertificeerd onderhoudstechnicus van ZEISS. Op afspraak of volgens het onderhoudsschema (meestal één keer per jaar).

 

Service hotline (voorrang bij afspraken)

Een speciaal telefoonnummer om contact op te nemen met ZEISS bij dringende vragen of andere problemen (technische, applicatie, informatie) met een ZEISS-systeem. Prioriteit bij het vastleggen van een afspraak voor preventief of correctief onderhoud.

telefonisch
 

8 uur

4 uur

2 uur

on site

< 3 werkdagen

< 2 werkdagen

1 werkdag

Veiligheidscheck

Na elke interventie volgt een functionele check volgens de onderhoudsvoorschriften en eventueel een veiligheidscheck (IEC62353). Achteraf krijgt u een gedetailleerd onderhoudsrapport.

 

Reparaties

Reparatie van een defect toestel door een gekwalificeerd en gecertificeerd onderhoudstechnicus van ZEISS.

 

Δ
korting
(op werkuren)

Spare parts

Bij preventief onderhoud of reparaties worden eventueel onderdelen van instrumenten vervangen, zodat alle functies van het toestel opnieuw optimaal werken. Ook slijtage-onderdelen worden vervangen. Er worden alleen originele spare parts van ZEISS gebruikt.

 

Δ

Δ
korting

Legende
•  inbegrepen  Δ tegen betaling

Meer informatie over de verschillende opties.

Wilt u meer informatie over de verschillende opties met betrekking tot onderhoudscontracten of een gedetailleerde prijsopgave? Vul dan onderstaand formulier in (* Dit is een verplicht veld):

Unable to load form.

U kunt ook telefonisch contact opnemen
via +32 (0)2 719 39 11 of per e-mail via
service .be @zeiss .com.

Bij uw werk draait het om precisie. Om details. Om stabiele instrumenten. Dat is exact waar het ZEISS instrument op is toegespitst. Kwaliteit en continuïteit van uw workflow: daar staan we voor. Nu én in de toekomst.