VOOR OOGZORGPROFESSIONALS

ZEISS Digitale Centrering

Ervaar precisie in een nieuwe dimensie.

In 1992 was ZEISS pionier op het vlak van centreringssystemen. Onze technologie leidt sindsdien de weg. Haal uw voordeel uit onze expertise om te profiteren van een hogere nauwkeurigheid en een gemakkelijkere workflow. Bied klanten hun gepersonaliseerde, optimale pasvorm met de centreringsoplossing van uw keuze. ZEISS digitale centreringsapparaten zijn volledig geïntegreerd in het winkelautomatiseringssysteem (WAP)1 via ZEISS VISUCONSULT 500.

  • Geef uw winkel een boost en creëer een unieke klantervaring.
  • Gepersonaliseerde, optimale pasvorm voor uw klanten
  • Bied uw klanten uitzonderlijke prestaties

Digitalisering verandert uw industrie.

Klanten worden iedere dag veeleisender, vragen om meer service en individuele optische oplossingen. Daardoor moeten oogzorgprofessionals zich onderscheiden. ZEISS maakt het u gemakkelijk door u te voorzien van de expertise en hoogwaardige apparatuur waarmee uw winkel zich zal onderscheiden.

Goed service. Hoge kwaliteit.

Met ZEISS digitale centreringsapparaten, brengt u innovatieve technologie in uw dagelijkse bedrijf, wat tot een nieuw niveau aan snelheid en comfort leidt voor zowel u als uw klanten. En het beste van alles is dat de resultaten zeer nauwkeurig zijn. Op deze manier helpt ZEISS u de brillenglasprestaties van uw klant te verbeteren alsmede uw servicekwaliteit en het geeft uw professionele reputatie als ware gezondheidsprofessional een boost.

Bied uw klant uitstekende prestaties.

  • 43 %

    van de klanten zijn op zoek naar herstel van hun natuurlijke zicht, ooggezondheid en individuele behandeling.2

  • 69 %

    van klanten gaat liever naar een winkel die gebruik maakt van een digitale adviestechnologie boven een winkel die een algemene service biedt.3

Contacteer ons

Hoe kunnen we u helpen?

Formulier is aan het laden...

Contacten voor opticiens

De in het contactformulier ingevulde informatie zal door Carl Zeiss Vision gebruikt worden om uw vraag telefonisch of per email te beantwoorden. Klik hier om ons gegevensbeschermingsbeleid te lezen.

  • 1

    Loop met uw verkoopvertegenwoordiger de lijst met geïntegreerde WAP/EMR na.

  • 2

    Carl Zeiss Vision, interne internationale studie over gedrag van klanten en digitaal communicatiegedrag, januari 2016, n=17.264

  • 3

    Carl Zeiss Vision, intern internationaal marktonderzoek over klanten, oktober 2017, n=900